Σήμερα θα κάνουμε τις ασκήσεις από το βιβλίο εργασιών των Μαθηματικών (β΄τεύχος), στη σελίδα 26.
Άσκηση α΄
Ανεβαίνω 2-2 και συμπληρώνω την προπαίδεια του 2.
Ανεβαίνω 4-4 και συμπληρώνω την προπαίδεια του 4.
Βλέπεις ότι η προπαίδεια του 4 είναι το διπλάσιο από την προπαίδεια του 2;
Άσκηση β΄
Ζωγράφισε στο πλέγμα με το ίδιο χρώμα όσα κουτάκια μάς λέει το κάθε γινόμενο.
Άσκηση γ΄
Αυτή την άσκηση, παιδιά, για να μπορέσεις να τη γράψεις, πρέπει να είσαι μυρμηγκάκι. Άσε που έχει και λάθη.
Τέλος πάντων.
Εγώ νομίζω σας βοήθησα πολύ μ΄αυτά που σας συμπλήρωσα.
Ελάτε να πετύχουμε τον αριθμό-στόχο: το 40 και το 80.
Πρώτα θα κάνουμε τις πράξεις στις παρενθέσεις και μετά θα προσθέσουμε ή θα αφαιρέσουμε για να φτιάξουμε τον αριθμό-στόχο.
Άσκηση δ΄
Το 1 παιδί έχει 2 χέρια (1x2=2).
Τα 2 παιδιά έχουν 4 χέρια (2x2=4).
Τα 4 παιδιά πόσα χέρια έχουν;
Λύσε αυτό το πρόβλημα αφού πρώτα σχεδιάσεις.
Το κάθε παιδί αγόρασε 1 χυμό που κάνει 2 €
και 1 πακέτο μπισκότα που κάνει 4 €.
Πόσα χρήματα πλήρωσαν τα 8 παιδιά;
Πρώτα θα βρούμε πόσα πλήρωσε το κάθε παιδί.
Και μετά θα βρούμε πόσα πλήρωσαν όλα τα παιδιά.
Αν όλα αυτά σας φάνηκαν λίγο δύσκολα, μην ανησυχείτε καθόλου.
Έχουμε μια ολόκληρη ζωή μπροστά μας
για να μαθαίνουμε,
να κάνουμε λάθη,
να διορθώνουμε τα λάθη μας,
να ξανακάνουμε λάθη
και έτσι σιγά-σιγά ο άνθρωπος μαθαίνει.
Σημασία έχει να είμαστε χαρούμενοι
και να κάνουμε τους άλλους χαρούμενους.