Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023

Παίζω με τους τυφλοπόντικες της προπαίδειας (Β' & Γ' Δημοτικού)


Γεια σας, παιδιά, είμαι η κυρία Ζωή.
Κάθομαι μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή πολλές ώρες.
Με βρίσκει το ξημέρωμα πάνω σε μια καρέκλα.
Αυτό είναι δεν είναι καθόλου καλό.
Πονάνε τα μάτια μου, νιώθω βαρύ το κεφάλι μου, 
κάνω μεγάλο κακό στον αυχένα μου και επιβαρύνω τη μέση μου.


Γι΄ αυτό σας συμβουλεύω να μη στέκεστε πολλή ώρα μπροστά στον υπολογιστή, αλλά να τον χρησιμοποιείτε όσο χρειάζεται.
Υπάρχουν δεκάδες άλλα πράγματα που μπορείτε να κάνετε· να παίξετε με τους δικούς σας, να διαβάσετε ένα βιβλίο, να ακούσετε μουσική.
Ελάτε τώρα να δούμε τον πίνακα της προπαίδειας.


Πολλαπλασιάστε έναν αριθμό από την επάνω οριζόντια γραμμή με ένα αριθμό από την πρώτη κάθετη στήλη.
Εκεί που ενώνονται οι νοητές γραμμές τους, θα βρείτε το αποτέλεσμα.


Ήρθε η ώρα να παίξουμε με τους τυφλοπόντικες της προπαίδειας.
Πατήστε τον τυφλοπόντικα με τη σωστή πράξη.
Διάλεξε σωστά και προχώρα στο επόμενο επίπεδο.