Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

Είμαι παιδί (τραγούδι)


Υπάρχουν μικρά, μεγάλα και πολύ μεγάλα παιδιά.
Όταν νιώθεις παιδί, τότε είσαι παιδί, όσο χρονών κι αν είσαι.
Η ψυχή του ανθρώπου δε γερνάει ποτέ.
Μέσα του, ο καθένας μας, κρύβει ένα ευαίσθητο και γλυκό παιδί.


Τα παιδιά της Πέμπτης τάξης του 56ου Δημοτικού Σχολείου τραγούδησαν το όμορφο τραγούδι «Είμαι παιδί» κι έφτιαξαν μαζί με τους δασκάλους, τους γονείς τους, τους παππούδες τους δύο όμορφα βίντεο.

ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ
(Στίχοι, Μουσική: Νίκος Συμεωνίδης)

Άφησα ένα σπίτι βουβό και βγήκα στον δρόμο.
Φόρεσα ένα ρούχο παλιό, το σακίδιο στον ώμο.
Έκλεισα την πόρτα σιγά μην τρομάξει το χθες μου
και με μια δυνατή πεταλιά βρέθηκα στις χαρές μου.

Α, είμαι παιδί.
Στα τριάντα δεν ξέρω αν ξέρω το «πώς» και το «πού», το «γιατί».
Α, είμαι παιδί. 
Στα σαράντα χορεύω αγκαλιά με μια νέα ζωή.

Πέταξα από τις τσέπες δειλά φόβους κι άσχημες σκέψεις.
Έστρεψα τα μάτια ψηλά κι ανακάλυψα άγνωστες λέξεις.
Βρήκα φίλους καλούς να μιλούν στη γωνιά, στο μικρό μαγαζάκι.
Κι άλλους πάλι τρελά να γελούν στου ουρανού το παρκάκι.

Α, είμαι παιδί.
Στα πενήντα μου ζω δίχως «πρέπει», «ίσως», «μα» και «μπορεί».
Α, είμαι παιδί.
Στα εξήντα χορεύω αγκαλιά με μια νέα ζωή

Α, είμαι παιδί.
Στα εβδομήντα μου ξέρω παιχνίδια που δεν ξέρεις εσύ.
Α, είμαι παιδί.
Στα ογδόντα χορεύω αγκαλιά με μια νέα ζωή . 


Κατέβασε το φύλλο εργασίας με τους στίχους του τραγουδιού για να τραγουδήσεις κι εσύ.