Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Η ιστορία του Μότσαρτ


Το όνομά μου είναι Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ και είμαι ένας από τους σημαντικότερους συνθέτες της κλασικής μουσικής.
Όταν ήμουν 5 ετών έγραψα τα πρώτα μου μουσικά κομμάτια και με θεωρούσαν παιδί-θαύμα. 
Έπαιζα πολλά μουσικά όργανα και αγαπούσα με πάθος τη μουσική. 
Ταξίδεψα σε πολλά μέρη του κόσμου δίνοντας συναυλίες και ο κόσμος με θαύμαζε και με αποθέωνε.
Όμως η ζωή μου ήταν σύντομη κι είχε πολλή χαρά αλλά και λύπη.
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα πράγματα για μένα, δες το βίντεο.


Και τώρα άκου το πιο γνωστό μου μουσικό έργο τη Μικρή Νυχτερινή Μουσική, παιγμένο από τέσσερα αδέρφια.


Θέλεις τώρα να δεις ένα βιντεάκι με κινούμενα σχέδια;
Είναι βέβαια στα αγγλικά αλλά μπορείς να πατήσεις το εικονίδιο με τους αγγλικούς υπότιτλους για να το καταλάβεις καλύτερα.


Δες και τις παρακάτω αναρτήσεις.