Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2023

Τα τραγούδια στη Γλώσσα της Α΄Τάξης (3η ενότητα)


Ελάτε, παιδιά, να μάθουμε τα τραγούδια που υπάρχουν στο βιβλίο της Γλώσσας μας.
Θα διαβάσουμε τους στίχους των τραγουδιών, θα δούμε ωραία βιντεάκια και θα σιγοτραγουδήσουμε όμορφες μελωδίες.
Σήμερα θα γνωρίσουμε τα τραγούδια της 3ης ενότητας του βιβλίου μας που έχει τον τίτλο «Μια παράσταση στην πλατεία». 


ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ

Μπαμπάκο, τι θα φάμε;
Η κοιλιά μου γουργουρίζει
και η πείνα με θερίζει.
Μία φέτα κολοκύθι
κι ένα ολόκληρο ρεβίθι.



ΜΥΤΗ ΣΑΝ ΣΑΛΑΜΙ

Μένα με λένε Μορφονιό
αλλιώς χρυσό καμάρι
κι οι μορφονιές τρελαίνονται
ποια θα με πρωτοπάρει.



ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΚΑΜΗΛΑ

Παίζουμε κρυφτό;
Ανεβαίνω στη μηλιά
και πατώ στη λεμονιά.
Πίνω το γλυκό κρασί
με την κούπα τη χρυσή.
Γάτα, τα φυλάς εσύ.



ΓΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ

Γιατί γελάνε οι ακρίδες,
οι γορίλες και οι γαρίδες;
Γιατί η γάτα κάνει μάγια
για να γίνει κουκουβάγια.



ΕΝΑ ΛΕΜΟΝΙ ΜΕ ΦΤΕΡΑ

Αν ήμουν λαγός;
Θα κρυβόμουν στο λιβάδι.
Αν ήμουν πεταλούδα;
Θα κρυβόμουν στα λουλούδια.
Μα αν ήμουν αγελάδα,
θα καθόμουν στη λιακάδα.



ΧΑΣΑΜΕ ΤΗ ΓΑΤΑ

Να 'χανα, τι να 'χανα,
Να 'χανα τα λάχανα.
Αχ, με τόσα χάχανα
έχασα τα λάχανα.



ΕΝΑ ΖΙΖΑΝΙΟ ΣΤΗ ΖΥΜΗ

Ζάχαρη, ζύμη, παγωτά,
ρυζόγαλο, ζαχαρωτά,
ένα καζάνι σοκολάτα…
Κι άλλη ζαβολιά η γάτα.
Δυο μεγάλες τούμπες κάνει,
να τη μέσα στο καζάνι.



ΣΤΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΣΑΥΡΟΥ

- Πες μου πού να βρω
τον Γλυκόσαυρο;
- Να 'μαι!
Σε μια σκάφη μαρμελάδα
μπήκα να δροσιστώ.
Με του μπακλαβά το φύλλο
τώρα θα τυλιχτώ.



Άκου και τα τραγούδια των άλλων ενοτήτων: