Τα λουλούδια ανθίζουν και τα χωράφια πρασινίζουν.
Τα έντομα ζουζουνίζουν ζωηρά.
Παντού υπάρχουν όμορφα χρώματα και μυρωδιές.
Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους πηγαίνουν στο βουνό για να χαρούν τη φύση.
📖 Διάβασε καλά το κείμενο στο βιβλίο της γλώσσας (σελ.50-51).
Διάβασε για τις εποχές.
Τώρα δες το παρακάτω βίντεο για τις τέσσερις εποχές.
Παρατήρησε τη ροδακινιά στη σελίδα 51 του βιβλίου σου και γράψε κάτω από κάθε εικόνα την εποχή που ταιριάζει.
Παρατήρησε τη ροδακινιά στη σελίδα 51 του βιβλίου σου και γράψε κάτω από κάθε εικόνα την εποχή που ταιριάζει.
Επίσης να περιγράψεις πώς είναι η ροδακινιά κάθε εποχή.
Γράψε μία ή δύο μικρές προτάσεις για κάθε εποχή.
Είπαμε ότι τα ρήματα κλίνονται, δηλαδή αλλάζουν.
Ας κλίνουμε ένα ρήμα μαζί, δυνατά:
Στα ρήματα στο τέλος πάντα βάζουμε ωμέγα (-ω) και έψιλον γιώτα (-ει).
Κοιτώντας τώρα αυτό το ρήμα να κλίνεται προφορικά, δηλαδή χωρίς να τα γράψετε, τα παρακάτω ρήματα:
ανοίγω, ζωγραφίζω, καθαρίζω.
Οι αρχαίοι Έλληνες για να δικαιολογήσουν τις αλλαγές των εποχών είχαν φτιάξει τον μύθο της Περσεφόνης.
Αν δεν τον γνωρίζεις, κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να τον μάθεις.
Για τις τέσσερις εποχές και τους μήνες μιλήσαμε και παλιότερα.
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να θυμηθείς.
👀 Μια Κυριακή του Μάρτη (εποχές και μήνες)